Waar wij voor staan.

Zelf vinden we onze werkwijze best ‘gewoon’. Als echte ambachtslieden doen we wat bij ons past en blijven we dicht bij onszelf. We behalen mooie resultaten maar schreeuwen het niet van de daken. Vaak horen we dat juist dát ons bijzonder maakt.

Gewoon, Vakmensen.

Ieder z’n vak, vinden wij. Ons ambacht is online marketing. Geen traditioneel ambacht dat jarenlang van vader op zoon gaat, maar een ambacht dat zich razendsnel ontwikkelt. En dat blijft doen. Wij steken daarom veel tijd in ontwikkeling, kennisuitwisseling en we dagen onszelf continu uit.

Focus is belangrijk in ons ambacht. Het bouwen van een website of het maken van een mooie promotiefilm laten we daarom graag aan andere vakmensen over. Alleen zo kunnen we online marketing op hoog niveau blijven beoefenen. De resultaten spreken voor zich.

Gewoon, Concreet.

Online marketing is ons dagelijks werk. Voor wie dat niet zo is, kan ons ambacht best ongrijpbaar zijn. Waar gaat je marketingbudget precies naartoe en wat is nu de impact van een campagne? Zelfs als dat in cijfers wordt uitgedrukt kan het nog best onduidelijk zijn. Bij ons niet. Wij maken het begrijpbaar.

Wij willen graag dat je begrijpt wat we doen. Daarom brengen we de resultaten van onze inspanningen concreet en begrijpelijk over. Bij ons geen wollige marketingteksten of gladde praatjes, maar heldere rapportages met concrete cijfers, duiding en advies waarmee je verder kunt.

Gewoon, Goudeerlijk.

We kloppen niet graag op onze borst, maar we worden vaak omschreven als goudeerlijke mensen. We maken het nu eenmaal niet mooier dan het is, zijn kritisch als dat nodig is en zoeken altijd naar onze meerwaarde voor jou als opdrachtgever. Ook wanneer de resultaten eens anders uitvallen dan verwacht, blijven we eerlijk. We gaan dan samen op zoek naar de oorzaak en proberen daarvan te leren. Wel zo eerlijk toch?

Hoe wij samenwerken.

Samenwerken doe je ook echt samen vinden wij. En dus verwachten we ook wat van jou. Hieronder lees je onze uitgangspunten bij een goede, gelijkwaardige samenwerking. Kun jij je hierin vinden? Let’s go!

Wij werken samen.

De Dikke van Dale omschrijft ‘samen’ als “in elkaars gezelschap”. Dit zouden we natuurlijk heel gezellig vinden, maar is gewoon niet altijd haalbaar. Wij zien ‘samen’ meer als in overleg werken. Dit vraagt om inzet en betrokkenheid van twee kanten. Wij geven 200%, jij toch ook?

Wij experimenteren.

"Great things never come from comfort zones" aldus R.T Bennet. Wij komen graag uit onze bubbel om nieuwe dingen te proberen. Gelukkig maar, want bijblijven en innoveren is heel belangrijk in ons ambacht. Het kan dus voorkomen dat we iets nieuws uitproberen. Maar wees niet bang, onze experimenten zijn altijd gecontroleerd.

Wij houden de vaart erin.

We analyseren en verbeteren jouw campagnes continu. Soms hebben we daarbij informatie van je nodig. Korte lijntjes zijn dan heel belangrijk. Zo kunnen we de snelheid erin houden.

Wij hebben ruimte nodig.

Dat betekent heus niet dat je geen zeggenschap hebt. Integendeel. Maar het is voor ons wel belangrijk dat je durft los te laten. Als we vrij kunnen bewegen, dan presteren we op ons best.

Samen met partners.

‘Samen’ staat bij ons niet alleen voor samen met jou als opdrachtgever, maar ook voor samen met onze partners. Wij kiezen er bewust voor om experts te blijven en niet van alles een beetje te doen. Online marketing ontwikkelt zich zo snel, dat alleen specifieke expertise in dit vak het verschil kan maken.

Dat neemt niet weg dat voor het succes van onze opdracht soms externe expertise nodig is. Zo kan het voorkomen dat er eerst een nieuwe website nodig is voordat online campagnes het gewenste effect kunnen hebben. In zo’n geval werken we graag samen met onze vaste partners. Een greep daaruit:

Logo Alserda Media
Logo Ceezoo
Logo GHO
Logo Kersvers
Logo DBZ
Logo Beeldkrullend