Elke ambachtsman heeft een specialisme. Iets waar hij alles, maar dan ook álles van weet. Voor een aantal van ons is dat adverteren in zoekmachines. Wij adverteren voor onze opdrachtgevers in Google en Bing. En ja, daar verhogen we flink wat omzetten mee.

Heeft jouw organisatie al een advertentieaccount, of nog helemaal geen? Het is ons om het even. Nieuwe accounts richten we vanaf scratch optimaal in en bestaande slijpen we zoveel als nodig bij.

#

Meer bezoekers, meer omzet

Bijna iedereen oriënteert zich online. Meestal met behulp van zoekmachines, zoals Google. Door te adverteren in zoekmachines verschijnt jouw product of dienst bovenaan de zoekresultaten. En dat merk je. Hoe hoger je scoort op relevante zoekwoorden, hoe meer verkeer naar je website. En des te relevanter je adverteert, des te minder het je kost. Het meeste halen uit elke euro; wij doen niets liever.

Meetbaar goed presteren.

Search engine advertising (SEA) werkt op basis van zoekwoorden. Met een zoekwoordanalyse ontdekken wij welke zoekwoorden voor jou relevant en kostentechnisch interessant zijn om op te adverteren, maar ook welke dat juist niet zijn. Zo zorgen we ervoor dat jouw advertenties maximaal presteren. En het mooie: je betaalt niet voor het weergeven van je advertentie, maar voor de klikken erop. Zo betaal je alleen voor echt resultaat.

#

Monitoren en optimaliseren.

Net als bij een website is het belangrijk om advertenties continu te monitoring en te verbeteren. Want ondanks een goede zoekwoordanalyse en campagnestructuur komen er altijd irrelevante zoekwoorden bovendrijven. Die snoepen van het budget dus willen we zo snel mogelijk kwijt. Ook ontdekken we in de praktijk pas welke advertentieteksten minder goed presteren.

Echt een stapje verder.

We gaan graag nog een stapje verder. Zo kunnen we het effect van advertenties ver doormeten in bezoekersgedrag op je website. Dat levert waardevolle data op voor het optimaliseren van de advertenties. Ook levert de toegenomen stroom aan websitebezoekers heel bruikbare data op voor het verbeteren van je website of webshop.

Meedenken voor je website, het eindstation.

Je website of webshop is het eindstation van de SEA-campagne. Hier willen we interesse omzetten in actie, zoals een aankoop. Vanuit onze data kunnen we jou en jouw webbouwer heel gericht adviseren voor het effectiever en gebruiksvriendelijker maken van de website of webshop.

#
#

Google en Bing, ons ding.

Natuurlijk ken je Google, al decennia de meest gebruikte zoekmachine. Wij zijn gecertificeerd door Google. Dat betekent dat wij de expertise in huis hebben om het maximale uit Google-advertenties te halen. Voor webshops biedt Google Shopping grote voordelen. Hiermee zijn producten in de zoekresultaten zichtbaar met prijzen en productfoto's.

Maar ken je ook Bing, de zoekmachine van Microsoft? Ook daarin zijn we thuis. Ondanks het kleinere bereik van Bing is het aantrekkelijk om in deze zoekmachine te adverteren. Het verkeer is er vaak kwalitatiever dan in Google en de kosten per klik en conversie een stuk lager.

Beter een goede buur.

Trots op onze samenwerking

Kersvers & Beeldkrullend

Bij het uitvoeren van een contentstrategie werken we samen met onze buren van Kersvers Content & Strategie. Zij zijn gespecialiseerd in het bedenken, creëren en beheren van unieke, creatieve content. Content is natuurlijk meer dan tekst, ook video hoort daarbij. Voor video en animatie werken we samen met Beeldkrullend, onze andere gewaardeerde buur.

Laten we kennismaken

Op naar tastbaar resultaat

Portretfoto van Dirk

De eerste stap naar tastbaar resultaat voor jouw organisatie.

We zijn benieuwd wie je bent en wat je doet. Én wat je wilt bereiken. Neem contact op met Dirk en ontdek wat online marketing daar concreet in kan betekenen.